- DOKUFEST 2023., Prizren, XK – službena selekcija (‘Special Screenings’, nominacija za nagradu publike) / svjetska premijera
- SARAJEVO FILM FESTIVAL 2023., Sarajevo, BA – program ‘Dan ljudskih prava’
- MAKEDOX 2023., Skopje, MK – debitantska konkurencija (‘Newcomers’)
- LIBURNIA FILM FESTIVAL 2023., Opatija, HR – program ‘Restartovi filmovi’
- RAB FILM FESTIVAL – RAFF 2023., Rab, HR – konkurencija / film zatvaranja
- SLOBODNA ZONA 2023., Beograd, Novi Sad, RS – konkurencija (‘Prva dva koraka’)
- POREČDOX 2023., Poreč, HR – konkurencija / film otvorenja
- VERZIO FILM FESTIVAL 2023., Budimpešta, HU – konkurencija (‘Doc Future Student and Debut’)
- REVIJA DOKUMENTARNOG FILMA ‘FIBULA’ 2023., Sisak, HR – službena selekcija
- NEPAL HUMAN RIGHTS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2023., Bhrikutimandap, Kathmandu, NP – službena selekcija
- DOK.fest MÜNCHEN 2024., Minhen, DE – program ’Best of Fests’
- UNDERHILLFEST 2024., Podgorica, ME – regionalna konkurencija
- SHPEENADOX 2024., Labin, HR – glavni program
- FOUR RIVER FILM FESTIVAL 2024., Karlovac, HR – posebna projekcija
- KINOKOSOVA 2024., Bern, CH – službena selekcija
- AJB DOC 2024., Sarajevo, BA – program ‘AJB Screening’
- SOFIA DOCUMENTAL 2024., Sofija, BG – program ‘Metamorphosis’
- AKE DIKHEA? 2024., Berlin, DE – konkurencija
- BALCAN CROSSOVER 2024., Prag, CZ – službena selekcija / film otvaranja
- EASTERN NEIGHBOURS FILM FESTIVAL 2024., Haag, NL – program ‘Documentaries Open Debates’
- PRIMED, 2024., Marseille, FR – konkurencija (‘First Works’)
- FIPADOC 2025., Biarritz, FR – program ‘Balkan Focus’
- STERIJINO POZORJE / FILMSKI KRUGOVI 2025., Novi Sad, RS – službena selekcija (filmski program)
Ostale projekcije:
Kino distribucija – Hrvatska (start: studeni 2023.)
Kinedok katalog 2024./2025.
Projekt razvijan i predstavljan na:
- RESTARTOVA ŠKOLA DOKUMENTARNOG FILMA 2013./2014.
- ZAGREBDOX PRO 2017., Zagreb, HR – nagrada za najbolji napredak projekta u razvoju
- BDC DiSCOVERIES 2017., Sofija, BG, Prizren, XS, Beograd, RS – nagrada za najbolji pitch (ex aequo)
- IDFA Forum 2021, Amsterdam, NL
- DOCU ROUGH CUT BOUTIQUE 2022., Sofija, BG, Budimpešta, HU, Sarajevo, BA
- LAST STOP TRIESTE 2023., Trst, IT
Priča u kojoj ne nedostaje ni drame, ni akcije, ni zapleta, ni raspleta i toliko je zapravo dinamična da bi se po njoj mogao snimiti igrani film. Dokumentaristički, sirovo i posve autohtono.
Jelena Ružić, Večernji list (HR)
Ritmički vrlo precizno montiran film, koji teče poput sirupa. Pun zabavnih anegdota i vrijednih rasprava…
Murat Türker, Biamag (TR)
Film koji bi svi mi trebali pogledati…
Ballsor Hoxha, Kultplus (XK)
Veliki filmski događaj, parče doxa kojeg bismo morali uzimati češće od antibiotika. „Snajka: Dnevnik očekivanja“ pršti od nježne iskrenosti i neosude – redateljica s krajnjom pažnjom klizi po svim razlozima i svačijoj muci predrasude. Odlučna je i u prokazivanju rasizma kojem je Mirsad neprestano izložen, svjesna koliko njihova priča može poslužiti u ljekovite svrhe posrnulog društva. Autorska suspregnutost Tee Vidović Dalipi vrijedna je divljenja. Njezin je melankolični neorealizam i neposrednog snimateljskog zadatka lišen bilo kakve komentarske tezičnosti, a trpka svedenost gole stvarnosti prodire nam do kosti i srca.
Davor Špišić, Telegram (HR)
Film ‘Snajka: Dnevnik očekivanja’ treba smatrati filmskim uspjehom. Njegova vrijednost za uspostavljanje dijaloga među kulturama čak je i veća od toga. Marko Stojljiković, Cineuropa
Snajka je na kraju veliki uspeh, priča o ljubavi i porodici, o razumevanju i nerazumevanju. Vidović nas uči kako se živi s drugima: nije ljubav uvek lepa, nije razumevanje uvek lako. Poenta je u tome da stalno pokušavamo, da ne odustajemo, da razgovaramo i da ne zaboravimo da su i drugi ljudi baš kao i mi – osećaju bol i strah. I vole (nas). Tea Davidović Dalipi je svoj filmski prvenac napravila s velikom nežnošću i razumevanjem, uprkos tome što se ranije nije bavila filmskim poslom.
Milan Živanović, XXZ (RS)
U većini odabranih scena, autorka zadržava autentičnost u portretisanju svog supruga, ne manipulišući pritom patosom ili pak stereotipnim profilisanjem pripadnika određene manjine. Autorka vešto produbljuje osnovno pitanje kulturoloških očekivanja, pretvarajući film u verodostojan i slojevit prikaz onoga što ista podrazumevaju. Time, dalje, pažljivo obrađuje lokalne specifičnosti i, kroz njih, opšte, univerzalne dileme.
Isidora Mitri, FCS (RS)
Dopustite da zamišljamo da je ovaj film glasnik boljeg doba za romsku vidljivost i reprezentaciju, i da nas u bliskoj budućnosti čekaju filmovi romskih redatelj(ic)a – svih vrsta, rodova i žanrova – autentični, beskompromisni, kamerom u čelo, sve po spisku.
Mima Simić, Kulturpunkt (HR)
‘Snajka: dnevnik očekivanja’ o braku Zagrepčanke i Roma s Kosova filmska je lekcija iz tolerancije.
Zrinka Pavlić, tportal (HR)