Dina Pokrajac
Dina Pokrajac diplomirala je novinarstvo i politologiju na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a trenutačno je doktorandica na poslijediplomskom studiju etnologije i kulturne antropologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s filmskom temom. Od 2019. zaposlena je u Restartu kao voditeljica Dokukina KIC i edukacijskog programa Masterclass. Umjetnička je direktorica Subversive Festivala te selektorica i koordinatorica posebnih i DoXXL programa ZagrebDoxa. Selektorica, producentica i suradnica na nizu interdisciplinarnih kulturno-umjetničkih i edukativnih projekata s naglaskom na filmu i kritičkoj teoriji (uključujući Kino Trešnja za [BLOK], Kinematografije otpora za MSU Zagreb, Film XX i Arteria za KIC). Uredila je više od 20 knjiga iz područja filmologije, filozofije i politologije. Neke od knjiga koje je uredila: Raymond Bellour: Međuslika: fotografija, film, video; Duras/Godard: Dijalozi; Jean Epstein: Inteligencija stroja i drugi eseji; Edgar Morin: Film ili imaginarni čovjek; Marie-Jose Mondzian Može li slika ubiti?; Robert Bresson: Zapisi o kinematografu; Jacques Rancière: Sudbina slika. Filmske kritike i eseji su joj između ostalog objavljeni u časopisima Hrvatski filmski ljetopis, Filmonaut i Tvrđa te na portalima Senses of Cinema, Dokumentarni.net, photogénie i Desistfilm. Kao filmska kritičarka sudjelovala na Sarajevo Talents 2020. godine i Berlinale Talents 2021. godine. Sudjelovala u nizu međunarodnih ocjenjivačkih žirija (uključujući Berlinale, Mostru, Visions du Réel, Venice IFF, Dokufest i Doclisbou) i selekcijskih komisija te održala niz predavanja i radionica u Zagrebu, Pragu, Dublinu, Milanu, Genovi, Liverpoolu, Splitu, Madridu i Berlinu. Prevela s engleskog knjigu Umjetnost i Tehnika autora Lewisa Mumforda te niz eseja i stručnih tekstova za razne publikacije. Dobitnica Nagrade Vladimir Vuković za najbolju novu filmsku kritičarku 2017. godine. Predsjednica Hrvatskog društva filmskih kritičara i glavna urednica portala HDFK-a Zona filma.