“Beskrajno sjećanje” dirljiv je i autentičan dokumentarni film o ljubavi, brizi i sjećanjima u režiji renomirane čileanske redateljice Maite Alberdi. Dokument je to bezuvjetne ljubavi načete Alzheimerovom bolesti između dvoje istaknutih javnih ličnosti u Čileu – slavnog novinara i pisca Augusta Góngore, prominentnog kroničara zločina u doba Pinochetova režima i glumice, aktivistice i bivše ministrice kulture Pauline Urrutie. Autorica Maite Alberdi deset je godina dokumentirala njihov odnos.
Film u nezavisna kina diljem Hrvatske kreće 15. veljače 2024. u distribuciji Restart Labela.
31. siječanj / Dokukino KIC / Zagreb – PRETPREMIJERA
15. veljače / Dokukino KIC / Zagreb – KINOPREMIJERA
15. veljače / Kino Mediteran Makarska / Makarska – KINOPREMIJERA
15., 16. i 22. veljače / Zlatna vrata / Split
od 15. veljače / Kinematografi Dubrovnik / Dubrovnik
16. veljače / Dokukino KIC / Zagreb
16., 18., 20., 24. i 28. veljače / Art kino / Rijeka
17. i 18. veljače / Dokukino KIC / Zagreb
20. veljače / Foto kino klub Baranja-Film / Beli Manastir
20. veljače / Kino Valli / Pula
20. i 21. veljače / Pučko otvoreno učilište Grada Rovinja-Rovigno / Rovinj
22. veljače / Kino Edison / Karlovac
25. veljače / Dokukino KIC / Zagreb
27. veljače / Kino Gaj / Varaždin
28. veljače / Kino Metropolis / Zagreb
2. i 3. ožujak / Dokukino KIC / Zagreb
6. ožujak / Klub Kluture / Križevci
15., 16. i 17. ožujak / Kino Urania – Kinematografi Osijek / Osijek
8. i 9. ožuajk / Dokukino KIC / Zagreb
Dokumentarac “Beskrajno sjećanje” dosad je osvojilo niz zavidnih priznanja, između ostalih nagradu za najbolji dokumentarac prošlogodišnjeg Sundance Film Festivala (World Cinema Documentary Competition), a na Berlinaleu bio je drugi po glasovima publike u programu Panorama. Prepoznatost filma potvrđuje i jučer objavljena nominacija za nagradu Oscar. Izrazito ganutljiva i emotivna, ali istovremeno poticajna priča o Paulininoj toploj i beskompromisnoj posvećenosti te Augustovoj snažnoj borbi da zadrži vlastiti identitet duboko je dirljivo svjedočanstvo njihovoj ljubavi. Film se bavi propitivanjem ljudskog dostojanstva u starosti i nevolji te o mehanizmima individualnog i kolektivnog sjećanja. Čega se – i koga – sjećamo iz naše prošlosti? Zašto zaboravljamo ili potiskujemo određena sjećanja i kakav učinak to ima, kako na čovjeka tako i na cijelu državu?