Restartov dokumentarno-igrani film “Fiume o Morte!” Igora Bezinovića osvojio je glavnu nagradu glavnog natjecateljskog programa (Tiger) 54. izdanja Međunarodnog filmskog festivala u Rotterdamu. Riječ je o prvom hrvatskom filmu koji je dosad osvojio glavnu nagradu ovog prestižnog filmskog festivala. Pored te, filmu je pripala i nagrada FIPRESCI koju dodjeljuje Međunarodno udruženje filmskih kritičara. Film je publici u Rotterdamu premijerno predstavila filmska ekipa na čelu s autorom Igorom Bezinovićem, producentima Vanjom Jambrović i Tiborom Keserom (Restart), koproducenticama Marinom Gumzi (Nosorogi, Slovenija) i Ericom Barbiani (Videomante, Italija). Među ostalima, tu su još bili i direktor fotografije Gregor Božič, montažerka Hrvoslava Brkušić, kostimografkinje Tajči Čekada i Manuela Paladin, direktorica castinga Sara Jakupec i drugi. Glavni natjecateljski program Tiger slavi inovativni i avanturistički duh filmaša u usponu. U pojašnjenju žirija čiji su članovi Yuki Aditya, Winnie Lau, Peter Strickland i Andrea Luka Zimmermanl, stoji: “Ovo je film u kojem se ljudi i javni prostori koriste kao suzavjerenici u istraživanju prošlosti kroz prizmu suvremene Europe. U vrijeme uspona ultra-nacionalizma u suvremenom europskom kontekstu, film se razigrano hvata u koštac s prošlošću ne kao zatvorenim poglavljem, već kao stvarnošću koju živimo. Ovaj film predstavlja ogledalo današnjeg vremena. Pribjegavanje ultranacionalizmu, pa čak i fašizmu, nalazi se u srži nacionalnog identiteta, ono je već u nama kao oblik znanja kojeg bismo se trebali bojati zaboraviti i neprestano ga trebati procesuirati kako bismo se oslobodili njegovog stiska. To je stvarnost koje pamtimo iz filmova, literature, knjiga. To su sjećanja koja putuju koliko i povijest jednog naroda. Stoga moramo iznova stvarati povijest, iznova i iznova, ne samo da zaboravimo, već i stvorimo svijet kakav želimo da postoji, za sve nas.” Pored glavne, “Fiume o Morte!” osvojio je i nagradu FIPRESCI koju dodjeljuje međunarodno udruženje filmskih kritičara. U pojašnjenju žirija u sastavu Garance Hayat, Hossein Eidizadeh, Ossama Abdelfattah Rezk, Piotr Czerkawski i Tim Lindemann, stoji: “Bili smo impresionirani razigranom upotrebom arhivskih snimaka i rekonstrukcijom kako bi se rasvijetlila premalo poznata epizodu europske povijesti. Iako je pun autorefleksivnog humora, film uspijeva iskoristiti svoje kreativno istraživanje povijesti kako bi pružio detaljan komentar o zabrinjavajućim suvremenim političkim kretanjima, posebno usponu krajnje desnice. Pozdravljamo laganu kombinaciju eksperimentiranja i pristupačnosti u filmu – ne samo zbog njegove izvrsne montaže – koja služi prenošenju upozorenja protiv stvaranja autoritarizma.”