Weissberg će pokušati odgovoriti na neka od ključnih pitanja za producente, redatelje, ali i širu filmsku javnost: kako veliki zapadni festivali i mediji vide istočnoeuropski odnosno film s prostora zemalja bivše Jugoslavije, što očekuju od takvih filmova i zašto? Kako to da filmovi s ovih prostora najčešće ne postižu značajniji uspjeh na najvažnijim svjetskim festivalima, osim ako se ne bave ratom iz 90-ih i temama vezanim za kršenje ljudskih prava? Koliko ta percepcija utječe na naše filmske autore i umjetnike te koliko joj se, svjesno ili nesvjesno, priklanjaju i protiv možda svojih stvarnih, kreativnih želja? U kakvom su raskoraku europske i lokalne kulturne politike u odnosu na potrebe domaće publike? Na koji je način na to sve povezano sa sustavom financiranja, distribucije i festivalskog tržišta?
Jay Weissberg (New York, SAD), živi u Rimu i piše filmsku kritiku za američki Variety od 2003. godine, obišavši gotovo sve značajnije festivale diljem Europe, Bliskog Istoka, Sjeverne Afrike i Južne Amerike. Njegove analize suvremenog filma objavljene su u međunarodnim izdanjima britanskog Sight & Sound magazina te The London Review of Books, dok su se njegovi eseji i članci pojavljivali u brojnim drugim katalozima i časopisima. U svom pisanju Weissberg posebno proučava rumunjsku kinematografiju odnosno filmove koji dolaze iz zemalja Bliskog Istoka. Weissberg je i umjetnički direktor legendarnog filmskog festivala Giornate del Cinema Muto/Pordenone Silent Film Festival od 2015. godine, a od 2014. je uključen i u rad Ottoman Film Project, koji pokušava identificirati, katalogizirati te prikazati filmove nastale u Otomanskom carstvu. Mentorirao je brojne programe na festivalima u Rotterdamu, Berlinu, Kairu, Locarnu, Abu Dhabiju i Melbourneu, a kad ne piše, vjerojatno je u žiriju nekog festivala.
GoCritic! je edukacijski program za nadolazeće filmske novinare i kritičare. Organizira ga filmski portal Cineuropa u suradnji s vodećim europskim filmskim festivalima kao prvi i jedini takav pan-europski program. Temelj čini omogućavanje susreta vodećih mladih kritičara i novinara s iskusnijim kolegama koji zatim kroz dulji period zajedničkim radom doprinose razvijanju i usvajanju novih vještina.