Restart je u potrazi za voditeljem ili voditeljicom financijskih i administrativnih poslova, koji bi nam pomogli u procesima planiranja, organizacije i realizacije u vezi s poslovima planiranja, analize i praćenja financijskog poslovanja, poslova plaćanja i financijskih transakcija, te u vezi s računovodstvenim i knjigovodstvenim poslovima… sve detalje natječaja možete saznati u nastavku!
Udruga Restart dana 19. srpnja 2017. raspisuje
NATJEČAJ
za radno mjesto: voditelj financijskih i administrativnih poslova, 1 izvršitelj (m/ž), puno radno vrijeme
Opis poslova:
Voditelj ekonomskih poslova vodi procese planiranja, organizacije i realizacije u vezi s poslovima planiranja, analize i praćenja financijskog poslovanja, poslova plaćanja i financijskih transakcija, te u vezi s računovodstvenim i knjigovodstvenim poslovima, uz redoviti nadzor i upute voditelja programa.
Mjesto rada: Grad Zagreb
Rad se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obavezni probni rad u trajanju od tri mjeseca. Radnik radi u punom radnom vremenu, u trajanju od 40 sati tjedno. Početak rada 01.09.2017. godine. Natječaj se raspisuje zbog upražnjenog radnog mjesta. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Uvjeti:
• SSS ili VŠS ekonomskog ili upravnog smjera
• najmanje 2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima,
• poznavanje regulatornog okvira vezano uz svoj djelokrug,
• poznavanje rada na računalu,
• stručne, radne i organizacijske sposobnosti,
• komunikacijske vještine,
• aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Prijava mora sadržavati:
• osnovne informacije o kandidatu – ime i prezime, OIB, kontakt podaci (adresa, telefon, adresa elektroničke pošte), datum rođenja, spol, državljanstvo – do 1 stranice
• biografija u kojoj se taksativno navodi radno iskustvo, obrazovanje, osnovne vještine i sposobnosti i druge važne informacije – do 3 stranice
Prijave se podnose na restart@restarted.hr.