Ponedjeljak 20. 04. 2009. u 19:00, net klub mama, Preradovićeva 18, Zagreb.
Dokumentarni film: Consuming Kids (67 minuta, produkcija: Adriana Barbaro i Jeremy Earp, SAD, 2008.)
Komercijalizacija djetinjstva
Film Consuming Kids otkriva jednu od najprljavijih marektinških kampanja – onu usmjerenu na djecu. Djeca su danas važna meta reklamne industrije, koja osim što na agresivan način oglašava proizvode koji su zanimljivi djeci, dodatno usmjerava reklame na način da djeca nagovore, točnije, natjeraju roditelje na kupnju upravo reklamiranog proizvoda. Djeca biraju gotovo sve što se kupuje u obitelji – od igračaka koje žele, do računala, automobila, hrane… Treba li posebno naglašavati da su upravo te reklame prepune laži ili informacija koje djeca ne mogu razumijeti? Film prikazuje reklame, ali i reakcije djece, te donosi razgovore sa reklamnim stručnjacima i psiholozima koji otkrivaju pozadinu i razvoj reklamne industrije usmjerene na djecu.