Jedan od najoriginalnijih suvremenih srpskih filmskih autora Boris Mitić u subotu 22.12. 2012. u Dokukinu KIC (Preradovićeva 5) u 16 sati održat će predavanje na temu ‘Kompletan uvid u savremeni dokumentarni film u pet crteža i jednoj polemici’. Na predavanju će, prema Borisovim riječima, biti riječ o svemu onome što nikada nećete naučiti niti u jednoj filmskoj školi. Borisova specijalnost je upravo demistificiranje filmskog produkcijskog procesa kroz crteže, karikature i pojednostavljivanje svih aspekata filmske industrije, od financiranja filmova do njihove distribucije. U dvosatnom predavanju, Boris Mitić otkriti će nam koje su to najveće zamke suvremene europske filmske industrije i kako ih najbolje zaobići, odnosno iskoristiti u korist vlastitih projekata.
Boris je sa samo tri snimljena dokumentarca postao značajno ime europske dokumentaristike, ne samo zato što u produkciji svojih filmova obavlja većinu funkcija (na većini je redatelj, snimatelj, producent i montažer), već što sva svoja iskustva marljivo zapisuje i pretvara u izuzetno zabavna i dinamična predavanja koja je nazvao ‘real-politikom dokumentarnog filma’ koje predstavlja na svim značajnim dokumentarnim mjestima u Europi, Americi, Kini i na Bliskom istoku.
Mitić je samouki filmaš. Završio je komunikologiju i radio za nekoliko svjetskih medija, a prve fimske kadrove u svom, sad već legendardnom dokumentarcu ‘Lepa Dyana‘ (2003.) snimio je, kako sam kaže, slučajno. E ta slučajna 45-minutna burleska o Romima koji francuske Citroene pretvaraju u ‘vozila za odvoz otpada’, donijela mu je više od 80 festivala i čak 13 međunarodnih nagrada, a prikazan je na 15 svjetskih televizija. ‘Unmik Titanik‘ (2004.) sniman je u zgradama Yu programa u Prištini, u dva nebodera u kojima, ograđena žicom živi srpska manjinska zajednica. Njegov posljednji film ‘Doviđenja, kako ste? (2009.), odnio je 12 nagrada i skupio pozamašnih 60 festivalskih prikazivanja. Zadnjih nekoliko godina priprema svoj veliki dokumentarni projekt o – ništa!
Sve filmove snimio je u vlastitoj produkciji Dribbling Pictures koju je osnovao zajedno s redateljicom Milom Turajlić (‘Cinema Komunisto‘).
Masterclass organizira RESTART uz potporu Hrvatskog audio vizualnog centra.